CONCEPT PARKEERBEHEER VOOR ZAKELIJKE EIGENAARS

Parkeren is het eerste contactpunt dat een bedrijf heeft met klanten. Wanneer die interactie positief is, begint de klantervaring op een goede noot. Aan de andere kant kan een slechte parkeerervaring klanten vanaf het begin gefrustreerd maken.

Net zoals de indeling van een ruimte, het geluidsniveau of zelfs de temperatuur, kan parkeren het gevoel van een klant maken of breken wanneer hij een bedrijf bezoekt. En het zal waarschijnlijk bepalen of ze terugkeren of niet. 40% van de automobilisten zegt zelfs winkels te mijden waar parkeren een uitdaging is.

Net als bij de indeling van de ruimte, het geluidsniveau of zelfs de klimaatregeling binnen, is parkeren een geïntegreerd onderdeel van de klantervaring dat de kwaliteit van het kernproduct of de kernservice die een bedrijf aanbiedt, kan aantasten. Als klanten een kavel of garage gebruiken die meerdere zakelijke huurders bedient, kan een eenvoudige benadering van validaties via mobiel nummer of creditcard de stress bij het vertrek aanzienlijk verminderen.

City Smart Park is voornamelijk gevestigd aan de Scheldestraat en is een aanbieder van betaald parkeren waarmee u uw voertuig kunt parkeren. Het is mogelijk om vooraf te reserveren. Reserveren kan ook via ParkMobile!

Iedereen heeft wel eens een slechte parkeerervaring gehad. Of je nu twintig minuten rond het terrein cirkelt om een ​​plek te vinden of vast komt te zitten bij de kiosk op weg naar buiten, deze frustrerende interacties kunnen een anders geweldige ervaring met een bedrijf verpesten.

www.citysmartpark.nl

About the author